Läser just nu... "Houkago Orange"




Heej alla läsare!!!

Tiden går snabbt när man har roligt och imorgon ska jag gå på min första kurs i japanska! Ska bli jätte spännande, men är samtidigt också lite nervöst. Det känns lite grann som att jag ska börja skolan igen, vilket är lite konstigt eftersom det är en kurs för vuxna. Hahah, men i alla fall, just nu läser jag "Houkago Orange" som är skriven av Kumagai Kyoko. En jättegullig manga som jag tror många shoujo-älskare kommer att gilla.

Handling: 

Natsumi blir medlem i sportklubben där hon möter den korta kaptenen Yoku som hoppar höjdhopp. Trots att det var Natsumis storebror som gjorde Yoku kapten, klagar hon på hans ledarskap och träningsrutiner. Fast efter att ha sett Yoku hoppa förstår hon varför han valdes till kapten och blir snart kär i honom. Kan hennes känslor bli besvarade? 


Klicka HÄR för att läsa serien!











MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0