Läser just nu... "360 Degrees Material"




Heej alla glada!!!

Just nu läser jag "360 Degrees Material" som är skriven av Minami Touko. En super gullig shojou-manga som jag vet att många tjejer kommer att gilla. Jag har en känsla av att den här seriern bara kommer att bli bättre och bättre för varje kapitel som publiceras, så denna serie är ett absolut måste att läsas för alla shoujo-älskare!  


Handling:

Taki är en smart, men också väldigt konstig kille i Mios klass. En dag räddar hon Taki ifrån att bli överkörd av ett tåg. Detta är början på Mios kärlek, men kommer hennes känslor att bli besvarade?


Klicka HÄR för att läsa serien...






MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: TotteTheAwesome

Hey.

Min mammas kompis ska åka till japan snart och hon vet att jag är intresserad av japan ^^

hon frågade om jag ville ha ngt ifrån japan.. men jag har ingen aning om vad som finns. x_x'

Staden hon ska åka till heter Agio iaf. :3 Undrar om du vet nåt :) Tacksam för svar xD

2011-09-09 @ 21:08:02
URL: http://totteheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0