AMV - Nickelback "Burn it to the Ground"

Heej alla läsare!!!

Är lite stressad för jag har mycket att göra idag, men här kommer ett snabbt inlägg innan jag måste springa till bussen. AMV!!! Det var ett tag sedan jag lade upp en anime video ifrån youtube, så här kommer en ny!!!
Varning för blod!
Den här anime verkar vara väldigt action fylld och mycket spännande, funderar på att kanske se serien när jag får tid.





Sång:

Burn It To The Ground By Nickelback

Anime:

Baccano!
Klicka HÄR för att se anime!


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Den verkar sjukt bra ja-a!

2011-09-29 @ 13:49:07
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: Anna-chan

Hmm verkar interessant^^ Den verkar handla om typ mafia? Jag är inte så känslig mot blod och sånt,eftersom att en av mina favorit animes (som jag inte sett klart eller läst något av mangan än heller..>W>)Higurashi no Naku Koro Ni är ju rätt våldsam med blod och sånt hehe^^

2011-09-29 @ 16:25:01
URL: http://www.sakuratokyo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0