Ny bloggdesign!!!



Hallå Hallå!

Igår gjorde jag ett blogglyft på min andra blogg (vizoo.blogg.se), så idag kände jag att det var dags att göra samma sak här. Färgtemat blev rött och vitt, samma färger som Japans flagga har. Ska försöka ändra färgen på min bloggs ipod när jag får tid också. Och varför inte även uppdatera lite nya låtar på musiklistan när jag ändå håller på? Ska försöka klämma in det i mitt schema och förhoppningsvis får jag det klart tills efter helgen. Nu ska jag hoppa i säng och vila mig inför den stressiga morgondagen.


Seya!

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Fint blev det i alla fall! :D

2011-10-29 @ 12:45:16
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0