Japan & Sverige Parodi!

Heeej alla läsare!!

Idag har jag jobbat hårt och tjänat en liten slant. Är jättetrött i benen eftersom jag aldrig får chansen att kunna sitta på jobbet, men roligt var det i alla fall! Efter en lång dag som denna brukar jag alltid surfa runt lite på youtube och på mina favorit bloggar, m.m. Idag hittade jag två nya roliga parodier, den ena handlar om såklart Japan och den andra om Sverige. Hoppas ni får er ett gott skratt, det fick jag i alla fall. 

 

                                                    Japan Parodi:




Sverige Parodi:





MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

HAHAHAH hade extremt roligt åt båda, speciellt svenska xD

2011-10-02 @ 13:44:26
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0