Anime Bilder - Fan art - Twilight

Heeej alla läsare!!!

Har haft en lång dag, men nu är jag här igen med ett snabbt litet inlägg innan jag hoppar i säng. Den här gången tänkte jag dela med mig utav lite fan-bilder av Twilight. Vill bara påpeka att det INTE är jag själv som är konstnären till dessa bilder, jag är endast en stor beundrare som tycker att de här bilderna förtjänar att ses av fler manga älskare som kanske även gillar Twilight.

Var så god och njut! 



Källa, Klicka HÄR!




Källa, Klicka HÄR!




Källa, Klicka HÄR!




Källa, Klicka HÄR!





Källa, Klicka HÄR!





Källa, Klicka HÄR!




Källa, klicka HÄR!




Källa, Klicka HÄR!


MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Håhåhå Twilight x Harry Potter-bilden <3

2011-10-18 @ 07:46:06
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: frida

Aww söta bilder :) <3

Postat av: frida ^_^

Heej :) Fina bilder :) men kan du inte göra ett nytt inlägg någon gång?

2012-01-11 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0