Music - Ipod UPDATED!!!

Heeej alla läsare!!!

Nu har jag äntligen uppdaterat bloggens ipod med lite nya låtar + ny design!!! Har haft en stressig vecka och fler stressiga dagar kommer att komma. Har nu eller mera ett mycket fullspeckat schema då jag bland annat ska förbereda mig inför min första arbetsintervju som närmar sig. Som ni kanske har märkt har uppdateringen saktas ner en anning och ber om ursäkt för det. Vet inte riktigt just nu när jag kommer få mer tid att skriva, men kommer såklart försöka göra det så ofta jag kan. Om ni annars blir otåliga, föreslår jag att ni kan läsa inlägg ifrån Arkivet så länge.  




MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: En som gillar Manga & Anime : )

Hej! ville bara säga att du har en jättebra blogg!

& Jag undrar om du har sett serien "Shugo chara" ?

En kompis visade mig den & nu är jag galen i den! :D



kram

2011-11-13 @ 13:55:31
Postat av: Mk

Hej. jag undrar verkligen Hur har du fixat så att man kan lyssna på musik ellr snarare denna ipod din blogg?



Kram

2011-11-19 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0