"Non Tea Room" Manga Recention Nr.31



Titel: Non Tea Room
Författare & Artist: Shoowa
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Drama, Yaoi (Manlig Kärlek), School Life
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.  
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Renji och Kenta är musiker och träffas tack vare att deras band umgås mycket och snabbt blir de goda vänner. En dag upptäcker Kenta vem Renji älskar och plötsligt bryr han sig inte längre om att vara någons ersättning, men dom känslorna övergår snart till kärlek och nu vet inte Kenta om han kan stå ut längre. 

Min Recention: 

Jag gillade den här serien, men jag tyckte att den var för kort. Jag ville veta mer om Renji och Kenta, det kändes inte riktigt som man fick lära känna dom tillräckligt. Ett gulligt par är dom dock och jag älskar att det är lilla Renji som vill beskydda Kenta, "kvinnan" i förhållandet så att säga.   




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0