Svar på fråga...

Fråga: Linn om Ny header!!!:
Vilken sida rekommenderar du om man ska kolla på serier ? (:

Svar:

Hej Linn! Jag har många förslag på vart du kan se anime eller också läsa manga. Alla länkarna står i listan till vänster på bloggen, men självklart kan jag nämna mina favorit sidor som jag besöker mest. 

När jag vill se anime, besöker jag oftast: 


*Animefreak.tv
(Klicka HÄR för länk) 

* Anime-media.com (Klicka HÄR för länk)


När jag vill läsa manga, Besöker jag oftast:


* Mangafox.com (Klicka HÄR för länk)

* Citymanga.com (Klicka HÄR för länk)

* Mangareader.net (Klicka HÄR för länk)


Hoppas det kunde vara till hjälp.


MVH Vizoo

Kommentarer
Postat av: Mickis ^^

Om jag kollar på anime brukar jag alltid kolla på sidorna: anime44.com, eller animecrazy.net :)

och det som är så bra med animecrazy.net är att man kan kolla drama där också, antingen trycker man på knappen "asian drama" eller så skriver man bara www.dramacrazy.net ;D

2011-08-19 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0