"Boku No Hatsukoi Wo Kimi Ni Sasagu" Manga Recension Nr.71



Titel: Boku No Hatsukoi Wo Kimi Ni Sasagu
Författare & Artist: Aoki Kotomi
Kapitel: 67 Stycken
Kategori: Drama, Shoujo, Romantik, Tragedi
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor


Handling:

Takuma har under hela sitt liv åkt in och ut ifrån sjukhuset på grund av sitt svaga hjärta. När han var åtta år mötte han Mayu som är dotter till hans läkare. Ju längre tiden går, ju mer växer deras känslor för varandra. Men när Takuma får reda på sanningen om sin sjukdom, inser han att löftet han gav Mayu kanske aldrig kan bli uppfyllt. Vart kommer ödet att föra dom? 


Min Recension: 

Åååå vad jag grät när jag läste den här serien. Den var så bra!!! Ett måste att läsas! Finns det något mer att säga? Älskar den här serien!

 














MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: suukichan

aaawwww ~ >w<

Den verkar ju jättebra~

Ska nog läsa den efter V.B. Rose som jag läser nu~

2011-08-28 @ 17:51:18
URL: http://suukichan.blogg.se/
Postat av: Dessi

Åh den är så fin

2011-08-29 @ 00:40:55
URL: http://dessiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0