Manga - Mina Topp 10 "Shoujo"

Heej alla glada läsare!

Fick en förfrågan om att jag skulle göra en manga topp 10 "Shoujo" och självklart kan jag göra det! För er som inte vet vad "Shoujo" betyder så kan jag berätta att det är = tjejkategori inom manga.

Om ni vill lära er mer om de olika betylelserna inom manga-kategorier, Klicka HÄR


Här kommer min Topp 10 "Shoujo" lista!!!
(P.S. Alla dessa serier är fullbordade)


1. Ai Hime - Ai to Himegoto
, Klicka HÄR för att läsa mer

2. Kiss/Hug, Klicka HÄR för att läsa mer

3. Koi Suru One Fourth, Klicka HÄR för att läsa mer

4. Zenbu, Hajimate, Klicka HÄR för att läsa mer

5. High School Debut, Klicka HÄR för att läsa mer 

6. Kare First Love, Klicka HÄR för att läsa mer

7. Private Prince, Klicka HÄR för att läsa mer

8. Akuma de Sourou, Klicka HÄR för att läsa mer

9. MARS, Klicka HÄR för att läsa mer

10. Monkey High, Klicka HÄR för att läsa mer


Där har ni min topp 10 lista över Shoujo-serier!
Hoppas ni gillar att läsa dom lika mycket som jag.


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0