"Psyren" Manga Recention Nr.22



Titel: Psyren
Författare & Artist: Iwashiro Toshiaki
Kapitel: 145 stycken
Kategori: Action, Äventyr, Komedi, Fantasy, Mysteri, Romantik, School Life, Shounen, Övernaturligt
Länk: KLicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor

Handling:

En dag försvinner Yoshina Ageha klasskamrat i tomma intet, en tjej han tidigare inte har lärt känna så bra. Innan hon försvann hörde han henne be om hjälp och han är en person som löser allas problem för pengrar, men detta uppdrag skulle bli annorlunda. Han finner sig själv ärligt talat bry sig om denna flicka och vill nu ingenting annat än att hjälpa henne. På vägen hem ifrån skolan, ringer plötsligt en telefonkiosk och han lyfter upp luren. Det dröjer inte länge fören han dras in i en galen värld, men där hittar han också flickan som han letat efter. Nu måste dom kämpa tillsammans för att återvända hem. 


Min Recention: 

Det här är den bästa manga jag har läst på länge! Jag trodde aldrig att en actionserie skulle bli min nya favorit, men ödet tar ibland en roligt vändning. Jag har blivigt så besatt av den här serien att jag redan har kastat mig över författarens andra verk, men jag tror nog ingenting kan slå sig mot detta. Jag satt en hel natt och läste klart de sista kapitlerna, så vad mer kan jag säga än annat att detta är ett måste att läsa! Älskar allting med denna serie tack nog vare att spänningen låg alltid på topp.     






 




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0