Vizoo säger tyvärr farväl till bloggen...

Hej alla trogna kära läsare!

Som ni säkert kanske misstänker efter att ha läst titeln till detta inlägg, planerar jag tyvärr att sluta blogga helt för tillfället. Detta på grund av allt för mycket jobb. Trodde verkligen att jag skulle orka när jag väl fick ledigt, men det visade sig att den sekunden försvann väldigt snabbt. Dessutom har jag precis fått chansen att ta mig an ett extra jobb på köpet. Nu tänker ni säkert, åh herre gud vad mycket hon måste jobba, och svaret är ja. Det kommer att bli väldigt mycket jobb framöver, speciellt ifall jag verkligen blir anställd på det här extrajobbet. Jag kommer då jobba nästan varje dag och detta gör jag helt frivilligt. Jag vill ha mycket jobb just nu och ser fram emot att se mitt sparkonto växa till den summa jag behöver för att kunna flyga iväg på min drömresa till Japan.

Eftersom alla ni som läser min blogg delar min stora kärlek till anime, manga och Japan, hoppas jag att ni kan förstå och acceptera mitt beslut. Jag vet inte ifall jag kommer att börja blogga om manga igen, men en sak är säker och det lovar jag! När jag väl har nått mitt mål och flyger iväg till Japan kommer jag att blogga om det äventyret. Jag kommer förhoppningsvis resa iväg i två veckor med en kompis nästa vår, men vi får se hur det blir. Exakt när det händer är inte helt bokat än.

Om ni har några frågor är det bara att lämna en kommentar i detta inlägg, eller skicka ett mail till: 

[email protected]     


Tack för den här tiden ni har följt min blogg!
Många kramar från mig
 <3

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad synd!! D: jag kommer sakna dig vizoo! hoppas du får det bra i japan om du kommer dit ^^

och snällasnällasnälla skulle du kunna ge ett sista litet avskedstips om en manga och en anime?

kram <3

2012-01-12 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0