Shopping Tips! - Okaeri.se

 



Konnichiwa! Alla glada läsare!

Någon som hört talas om Okaeri.se???
Inte? Eller det kanske ni har?
Hur som helst, ni som vill köpa roliga saker ifrån Japan, kolla in detta!
(Klicka HÄR för att komma till Okaeri.se)


Här kommer några av sakerna man kan köpa på sidan:




Necko Gossedjur!!! 13 cm långa
(Klicka HÄR för att köpa!)



Kigurumi Hello Kitty!!!
(Klicka HÄR för att köpa!)



Kigurumi Pikachou!!!
(Klicka HÄR för att köpa!)




Figma Kagami hiiragi - Figur!!!
(Klicka HÄR för att köpa!)


Det var allt från mig så länge!

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Mickis ^^

Hej, jag undrar hur man lockar till sig bloggläsare till min blogg. Vad ska man göra för att bli sedd? Vad gjorde du? ^^

Kram <3

2011-09-02 @ 21:35:46
URL: http://nekomimicks.blogg.se/
Postat av: Usagi

Gud vad kul att du gillar vår blogg Vizoo! Säg gärna till om det är något speciellt du vill lära dig eller veta om Japan, så skriver vi ett inlägg åt dig om det! ^^



Och tack så mycket för tipsen på hemsidor! Har surfat runt lite på båda.



P.s så ska jag beställa en panda kigurumi ifrån okaeri när dem har fått in nya.. <3 :3

2011-09-03 @ 11:52:56
URL: http://yapano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0