1 år!!!!




Heej alla glada läsare!!!

Gissa vad jag upptäckte nyss, bloggen har fyllt 1 år!!!!
Den 3:e September förra året startade jag den här bloggen och jag glömde helt bort dess födelsedag. (Dumma mig!

Även om jag är tio dagar sen tycker jag att det ska firas åtminstone lite grann eller vad tycker ni?
Därför vill jag att ni ska rösta eller tipsa mig om vad ni tycker jag ska göra för att fira.

Exempel: 

* Vill ni ha en ny kategori på bloggen? (I så fall vilken & varför)

* Vill ni att jag ska annordna en ny tävling på bloggen med pris?

* Vill att jag ska visa upp mina egna manga teckningar på bloggen?

m.m.


Jag ser fram emot era förslag!
("Slussen" Stänger nästa vecka den 20:e September, då jag ska räkna ihop rösterna.)

MVH Vizoo 


Kommentarer
Postat av: ookiku furikabutte fan!

tävling!! men också dina egna teckningar!! ^^ kan inte välja bara en grej...

2011-09-10 @ 10:26:06
Postat av: frida

Jag vill se dina EGNA verk på sidan! :DDDDDDDDDD

2011-09-10 @ 11:03:25
URL: http://blubbeb.blogspot.com/
Postat av: Nt

Tävling :)

OCh egna teckningar... Håller med ookiku faktiskt... Men är det nån speciell jag vill ha är det tävling och priset kan vara nästan vad som helst inom manga/anime tycker jag :)

2011-09-10 @ 16:10:16
Postat av: Totte

teckningar! O-O

2011-09-10 @ 17:32:16
URL: http://totteheart.blogg.se/
Postat av: Anna-chan

Moshi moshi Vizoo!^^

Grattis till 1 års jubileumet!^^ Jag hittade nyss din blogg på Yapano^^ Älskar själv också Japan och manga och anime:)



En fråga eller två^^': 1. Får jag länka från min blogg till din?^-^ 2. Vilken är din/dina favorit manga oh animer?^^



Ja Mata Ne, desu ne?^^

2011-09-10 @ 19:49:01
URL: http://www.sakuratokyo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0