Läser just nu... "17"




Hej hej igen!

Efter att ha läst alla kapitel hitills av Sakurai Machikos manga "H", blev jag väldigt nyfiken att läsa ett annat verk av denna författare. Denna manga heter "17" och är ännu bättre än den jag läste nyss!!!! Tyvärr är även denna inte färdigställd än, men jag kan vänta tålmodigt. (Vilket är ungifär ca en vecka, så skynda på hit med nästa kapitel!) Verkar vara en utav de bästa serier jag har läst på länge! 

Handling:

Shiika är en glad tjej med en pojkvän sedan fyra år tillbaka, men deras förållande är idag inte längre lika stadigt som hon skulle önska. Av en slump hamnar Shiika i samma klass som en kille vid namn Megumi. Först verkar han vara en superlycklig kille som alltid har ett leende på läpparna, men snart inser Shiika att han bär på en tung hemlighet som nästan håller på att slita sönder hans hjärta i bitar. Megumi hjälpte Shiika med hennes problem och nu blir det hennes tur att hjälpa honom, men under resans gång har en ny låga tänds i hennes hjärta. En låga av kärlek...

Om du också vill läsa serien, Klicka HÄR!
















MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0