Back in business! - Vad är min överraskning?

Hej alla läsare! Nu är jag tillbaka!


Efter mycket bråk med det jobbiga internet, har jag (eller rättre sagt min kära pappa) löst problemet, en stor applåd till honom!

Som ni kanske minns lovade jag en liten överraskning till er läsare eftersom det inte blev någon alla hjärtan dags special, vilket är detta;

Mangalotteri! Nu har ni chansen att vinna en HEL mangaserie på svenska!!!!!! Serien heter "Snowdrop" och är skriven av Choi Kyung-ah. Allt ni behöver göra är att skriva en liten kommentar, med namn (Glöm inte att skriva in eran hotmailadress så att jag kan meddela vinnaren) Detta måste vara gjort innan den 1 Mars!!!!! Kort efter detta kommer jag att berätta vem som har vunnit!



Handling:

So-Na har dragit sig undan omvärlden efter en traumatisk upplevelse. Men efter flera år av hemmastudier känner hon sig redo att möta världen igen och börjar gymnasiet. IKlassrummet hamnar hon bredvid den snygge, men mystiske Hae-Gi. Han är fattig och hon är rik, men de två har ett förflutet som förenar dem. Följ So-Nas och Hae-Gis kamp mot intrigerande klasskompisar och mörka familjehemligheter.


Lycka till!

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

[email protected]

2011-02-21 @ 19:11:14
Postat av: elin

hej! jag ääälskar manga mest i hela världen!! snällla jag aaaaalskaaar det!! snälla snälla snälla snälla snälla! ^^



[email protected]

2011-02-25 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0