Svar på Frågor...

Fråga 1: Mickis ^^ om Shopping Tips! - Okaeri.se:
Hej, jag undrar hur man lockar till sig bloggläsare till min blogg. Vad ska man göra för att bli sedd? Vad gjorde du? ^^
Kram <3

Svar:

Vad gjorde jag?
Hm... Jag lägger faktiskt inte så mycket energi på att bli sedd av andra, de flesta ramlade nog in själva på min blogg. Sen har man ju dock fått turen och lyckan att bli tipsad vidare till andra, men jag ser inte mig själv direkt som en stor bloggare för så jätte många läsare har jag inte. Inte för att det spelar någon roll hur stort antalet läsare jag har, jag var jätteglad när jag endast hade en läsare som ensam följde mitt bloggande i flera veckor innan antalet växte lite till. Jag bloggar som sagt mest för min egen skull och att folk gillar det jag skriver och bloggar om är bara ett väldigt stort plus som fyller mitt hjärta med lycka. 

Men du vill ha tips och det ska du få:

*
Kolla in andras bloggar och lämna en kommentar. De flesta bloggare brukar kolla upp vem som skrivit ett meddelande till dom. (Om du har tur är de snälla och tipsar dig vidare ifall de gillar din blogg) 

*Se till så att du har rätt inställningar på din blogg så att folk kan hitta dig på tillexempel google. Hur du kan göra det har jag tidigare beskrivit på bloggen, Klicka HÄR för att läsa det.   


Fråga 2:  frida om "Natsume Yuujinchou" Anime Recension Nr.15:
heter mangan möjligtviss "Nastumes book of friends"? då har jag hört talas som den ;)


Svar:

Ja det stämmer! ;D



Det blev ett långt svar och ett kort. 
Och allt så länge!

MVH Vizoo 

Kommentarer
Postat av: Mickis ^^

Okey, tack för tipset :D

Njaa~<3

2011-09-06 @ 17:59:58
URL: http://nekomimicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0