Music - Ai Otsuka "Planetarium"




Sång:

Planetarium By Ai Otsuka

Fakta:

Den här låten är med i den mycket populära drama serien "Hana Yori Dango". (Klicka HÄR för att se serien)
Ai Otsuka skriver för det mesta sina egna låtar och har spelat piano sen hon var fyra år gammal. Hennes hemstad är Osaka. I Februari år 2010 ryktades det om att hon hade börjat träffa rapparen Su ifrån hipphopp gruppen Rip Symle. I Juni samma år bekräftade båda artisterna att de hade gått och gift sig! Några månader senare berättade de båda för media att Ai var gravid! Deras dotter föddes 24:e Mars 2011. (Källa:wikipedia)  


MVH Vizoo 


Kommentarer
Postat av: Cat

Sv: Tack! Jag ritar dock inte så ofta så det är inte så fint som det skulle kunna vara... D:



När jag ritar på datorn använder jag SAI eller Photoshop CS5, men oftast ritar jag traditionellt. ^^

2011-09-15 @ 11:16:35
URL: http://amaidango.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0