Svar på fråga...

Fråga: Från En som gillar Manga & Anime : ) om Music - Ipod UPDATED!!!:

Hej! ville bara säga att du har en jättebra blogg!
& Jag undrar om du har sett serien "Shugo chara" ?
En kompis visade mig den & nu är jag galen i den! :D

kram

Svar:

Hej! Gud vad kul att du gillar bloggen, det gör mig jätteglad! Och svaret på din fråga är "nja". Jag började se serien för några år sedan, men har aldrig sett klart den och följer den inte längre. Varför är på grund av många olika saker. Fick bland annat ett större intresse för en annan serie som jag såg samtidigt och hann helt enkelt inte med att se "Shougo Chara" under min stressiga skoltid. Om jag ska se om den har jag inga planer på just nu. För tillfället ligger mitt fokus på massor av andra saker, jobb, japanska lektioner, körkort, m.m. 

Tack för din fråga!

MVH Vizoo   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0