Svar till WickedOscar

WickedOscar:

Hej!
Jag har en liten lista på några gryma serier:
1.Canaan-rekommenderas!!!
2.Soul eater-MÅSTE SE(ni som läser)!!!
3.K-on-ganska bra!!!
4.Tengen Toppa Gurren Lagann-1...2...3 NU!!!
5.Kyouran kazoku nikki-Skit rolig!!!
6.Pani poni dash-För bra!!!
7.Lucky star-Ur bra!!!
8.Shakugan no Shana-Bra men sorglig ibland(höll nästan på att kissa på mig av sorg)!!!
9.School Rumble-missförstånd ditt och missförstån hit!!!
10..hack-Jätte bra!!!
11.Death note-Bra
12.Code Geass-NU NU BARA NU (titta)!!!
Det var min LILLA lista

Jag är en pojke i 11-års åldern som ÄLSKAR manga anime!!!!!
Bra humor har jag också.... :)


Svar:

Hej Oscar! Gud vad roligt att du kommer med så många olika tips! Blandad smak har du också, precis som jag! Ska så fort som jag får tid kolla upp alla serierna på listan som du har tipsat om. Kul att veta att en kille med humor läser min blogg, hoppas du fortsätter med det. :P


MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0