Svar till Michaela

Michaela om AMV - Några fler animemusikvideos:
Hej ville bara säga att du är jätte bra på att göra animemusikvideos ;) fortsätt så ^^ jag gillar speciellt Toradora videon, den var jätte gullig med en bra låt till :D

Svar:

Hej Michaela, kul att du gillar videona som jag lägger upp på bloggen, men ville bara förklara att det inte är jag själv som har gjort dom. De videos som jag lägger upp är klipp som jag helt enkelt har hittat på youtube och vill dela med mig till er läsare. Självklart funderar jag på att klippa ihop en egen animemusikvideo en vacker dag när jag har tid och lägga upp den på bloggen. Kanske får jag den tiden under sommaren, man vet aldrig. ;P




MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! har ett super duper tips! en anime som heter school days! om du inte har sett den så rekommenderas den starkt! fast du har väl antagligen sett den... ^^ men om du har det så kan du väl recensera den så att alla andra inte som har gjort det kan njuta lika mkt!!! :)

2011-05-03 @ 20:22:18
Postat av: WickedOscar

Hej!

Jag har en liten lista på några gryma serier:

1.Canaan-rekommenderas!!!

2.Soul eater-MÅSTE SE(ni som läser)!!!

3.K-on-ganska bra!!!

4.Tengen Toppa Gurren Lagann-1...2...3 NU!!!

5.Kyouran kazoku nikki-Skit rolig!!!

6.Pani poni dash-För bra!!!

7.Lucky star-Ur bra!!!

8.Shakugan no Shana-Bra men sorglig ibland(höll nästan på att kissa på mig av sorg)!!!

9.School Rumble-missförstånd ditt och missförstån hit!!!

10..hack-Jätte bra!!!

11.Death note-Bra

12.Code Geass-NU NU BARA NU (titta)!!!

Det var min LILLA lista



Jag är en pojke i 11-års åldern som ÄLSKAR manga anime!!!!!

Bra humor har jag också.... :)

2011-05-04 @ 19:54:10
URL: http://wickedpile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0