Svar till Eric

Eric:

Vad kul att det finns fler som bloggar om manga på svenska!

Att Haruna ser Masaru som en apa påminde mig lite om "Iguana Girl" ur antologin A Drunken Dream and Other Stories. Visste du förresten att "Saru" är japanska för apa?

Ville också ge dig ett tips, och hoppas verkligen du inte känner att jag lägger mig i, men det stavas recension, inte recention.

Ha en trevlig dag och fortsätt blogga!


Svar:

Tjenare Eric!

Trevligt att höra ifrån dig, kul att höra att det finns killar som också gillar manga. Ska kolla in serierna du nämde och följa ditt tips i framtiden. Hade verkligen ingen anning om att jag stavade fel, hahaha, men sånt händer.

Ha det bäst! :)  


MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0