Svar till Anonym

Anonym:

hej! har ett super duper tips! en anime som heter school days! om du inte har sett den så rekommenderas den starkt! fast du har väl antagligen sett den... ^^ men om du har det så kan du väl recensera den så att alla andra inte som har gjort det kan njuta lika mkt!!! :)


Svar:

Hej! Tack så mycket för tipset, har faktiskt inte sett den serien än, men har hört talas om den. Ska absolut se den så fort jag får tid och skriva en recention om den! Just nu har jag väldigt lite med tid eftersom jag har haft musikalföreställningar hela veckan och studenten som närmar sig för min del med mycket plugg, men ser vädligt mycket fram emot att se serien. :) 



MVH Vizoo
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0