Svar på fråga..

Totte om Japanesse Music!:
Hej! Jag älskar Utada Hikaru och Final Distance är min favoritlåte med henne!
Jag har undrat jätte länge hur man lägger in videoklipp i sin blogg.
Skulle bli väldigt tacksam för svar!

Ps. I Love Your Blog!


Svar:

Hej! Hur man lägger upp videoklipp förklarar jag gärna. Du börjar med att gå in på youtube och trycker fram den låten eller klippet du vill titta på. Under "videoboxen/rutan" ska du trycka på "dela" efter det ska du trycka på "bädda in". Då kommer det en liten "ruta" fram med en html-kod. Markera allt och kopiera! 
Sedan går du in på den blogg, skapar ett inlägg. I högra nedersta hörnet kan du se en blå text där det står "Ändra redigerare", klicka på den och klistra in den koden du nyss kopierat. För att komma tillbaka till den vanliga "nytt inlägg rutan" klickar du ännu en gång på "Ändra redigerare". Nu ligger din video i ditt inlägg och kan läggas ut på din blogg. 
Kul att du gillar bloggen förresten, här kommer en annan låt med Utada Hikaru som har fastnat i huvudet. Hoppas att du gillar den också!  




Sång:

Come back to me by Utada Hikaru



MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: TotteTheAwesome

Tack så mycket för hjälpen! :D

2011-05-19 @ 20:44:13
URL: http://totteheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0