Läser just nu... "Shinobi Life"




Hej alla glada läsare!


Just nu läser jag mangan "Shinobi Life" skriven av Konami Shouko. En utav mina många favoriter just nu, ett måste att läsa!!! Den här serien är så spännande och romantiskt att jag nästan dör, längtar till att nästa kapitel ska komma ut! Här finns allt; action, fantasy, komedi, drama, romantik, Tragedi! Den här författaren har lyckats skriva en manga med alla dessa kategorier, något som jag trodde var omöjligt, men den här mangan har bevisat att det går om författaren är tillräckligt begåvad. 


Klicka HÄR för att läsa serien. 


Handling: 

För många, många år sedan levde ninjan Kagetora som ängnade sitt liv åt att beskydda prinsessan Beni (Beni-Hime), men en dag så blev de attackerade och Kagetora kastades i en sjö och sjönk till botten där det visade sig ligga en portal till framtiden! I framtiden möter han en flicka som både ser ut som Beni-Hime och har samma namn som henne. Framtidens Beni är dottern till en mycket rik man och blir ständigt kidnappad, men frukta inte för nu har Kagetora kommigt för att beskydda henne! Men kan han verlkligen stanna vid hennes sida för alltid?














MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Mk

Hej.

Jag undrar om du vet när den nya delen kommer komma ut. Jag läser också den här och längtar tills den nya ska komma :D

2011-05-15 @ 18:33:03
Postat av: mamma

Kul att titta in på din blogg, det verkar vara mycket att läsa, men kan det verkligen vara lika bra som twilight???

2011-05-15 @ 22:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0