"Aijin wa Korosareru" Manga Recention Nr.59

Aijin wa Korosareru

Titel: Aijin wa Korosareru
Författare & Artist: Umetarou
Kapitel: 7 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa. 
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling: 

Hikari är en blyg kille som i hemlighet har börjat fått känslor för sin senpai som också är en kille! När hans lärare upptäcker detta får Hikari panik. Vad kan han göra för att fortsätta hålla denna hemlighet gömd?


Min Recention: 

Jag gillar huvudrollen Hikari, men jag tyckte att seriens tempo och flyt var lite för långsamt för min smak. Jag ville dessutom få reda på mer, men så blev inte fallet. En manga för de äldre som gillar Yaoi, ett tips för dom som vill fördriva tiden lite. 


MVH Vizoo    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0