Svar på fråga ifrån Anonym

Fråga Ifrån Anonym:

VART HAR DU HITTAT BILDERNA???(aså ja e typ desperat av manga och anime hihihi)


Svar:

Hej hej! Självklart kan jag svara på din lilla fråga. Jag hittar nästan alla mina bilder genom sökmotorn google, (Klicka HÄR för att komma dit.) ett tips är att skriva på engelska i sökmotorn för då kommer det upp fler alternativ/bilder, tex. om du vill ha söta bilder på anime flickor/tjejer, då skriver du i sökmotorn "Anime cute girls", hur lätt som hälst. Det finns självklart också många andra sidor där folk hämtar sina bilder ifrån, men det här är det sättet jag alltid tycker är enklast och föredrar att andvända. 


MVH Vizoo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0