"HEART" Manga Recention Nr.47



Titel: HEART
Författare & Artist: Takade Rie
Kapitel: 58 Stycken
Kategori: Komedi, Ecchi, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Yume blir kär i gansterkillen Shoubu och vägrar att ge upp fören hon har vunnit hans hjärta. Hon är klumpig och gråter lika mycket som ett barn och snart inser Shoubu att denna konstiga flicka har lyckats med något som ingen annan har lyckats med förut. Vad händer nu? 


Min Recention: 

Inte en utav mina favoriter precis, men fortvarande en manga som är värd att läsa om man har lite tråkigt. Det som saknas är en stadig röd tråd enligt min åsikt, men om man läser snabbt förbi de onödiga bitarna i serien blir den genast mer underhållande och intressant. 


MVH Vizoo   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0