"As the death god dictates" Manga Recention Nr.46




Titel: As the death god dictates (Engelska),  Kamisama no Iu Toori (Japanska)
Författare & Artist: Mimori Ao
Kapitel: 8 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, Shoujo, Övernaturligt
Länk: Kilcka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling: 

Ayumi är en 16årig tjej som är kär i sin klasskamrat Musashi. En dag dyker hennes dödsängel upp och berättar att hon endast har en månad kvar att leva! Vad ska hon göra med den lilla tid hon har kvar? 


Min Recention: 

Den här serien är både gullig och underhållande. Läste den för några år sen, men minnet är fortfarande starkt och jag är nästan säker på att ni kommer att gilla den. Kanske inte en utav mina favoriter, men fortfarande en bra manga som är värd att läsas. 



MVH Vizoo   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0