Läser just nu... "Tomodachi"




Helloooo!!!!


Nu är jag här igen med ett nytt tips på G, "Tomodachi" skriven av Hara Asumi och är en roliga manga med mycket drama tillsammans med huvudämnet vänskap. Jag gillar den här mangan väldigt mycket och jag har en känsla av att det bara kommer bli bättre och bättre efter varje kapitel som att kommer ges ut.


Handling: 

Efter fem år utomlands kommer Yamato tillbaka till Japan i hopp om att få återse sin bästa kompis Ai igen. När dom träffas igen är inte Ai den samma person som Yamato lämnade henne. Hon är nu en riktig bråkstake som brukar njuta sig åt att göra livet en pest för andra, raka motssatsen mot den snälla personen Ai brukade vara. Därför bestämmer sig Yamato för att ta reda på varför hennes bästa kompis har förändras, men det visar sig bli mycket svårare än vad Yamato kunde ha förväntat sig. 


Klicka HÄR för att läsa serien.



Tomodachi 2 - Page 30



Tomodachi 3 - Page 29






MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag har ett jättebra tips på en superbra manga som heter Myself, Yourself. den är jättebra, rekommenderas starkt!!! ^^

2011-06-07 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0