Svar på frågor...

Fråga: Sten om Bilder - Underbara Japan!!!!:
Grr. :C jag är arg på dig ;_; jag kollade dina fina tips på mangor och så läste jag Dengeki Daisy. GRRR PÅ DIG! den var inte slut ;__; och jag måste veta mer och kan inte få tag i det nånstans ;_;

Svar:

Hej på dig! Har aldrig skrivit på bloggen att "Dengeki Daisy" var en fullbordad manga. Mitt tips om denna manga blev uppblagd under titeln "Läser just nu..." vilket har blivigt en "kategori/titel" av serier som ännu inte är fullbordade. Om du endast vill läsa serier som är fullbordade, så kan jag tipsa dig om att leta igenom de inlägg där det står "Manga Recension..." i början.   


(Klicka HÄR för att komma till inlägget om "Läser just nu...Dengeki Daisy.")   


Fler kapitel till "Dengeki Daisy" kommer att komma inom sin tid. Ibland kan det bli förseningar på grund av att författaren är sjuk eller av någon annan tråkig anledning. Jag längtar också otåligt efter nästa kapitel och det gäller inte bara till serien "Dengeki Daisy", jag har säkert minst 30 stycken andra serier som jag läser just nu och inte heller är fullbordade än, så jag vet mycket väl hur du känner dig, men sånt är livet. Så under tiden vi båda väntar kan vi tyvärr inte göra någonting annat än att hålla tummarna att det ska gå lite fortare och läsa en annan serie så länge. :)


MVH Vizoo      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0