Svar på Fråga...

Fråga: frida  om Music - Secret "Shy Boy":
Jag älskar din blogg!!!!!!! >.< jag blev totallt förälskad! du slår min favorit blogg! xD när jag såg dina reciensoner så blev jag verkligen jätte intresserad av att se dom >.< och jag kan knappt fatta att ingen har hittat din blogg en! Går det bra om jag skriver om dig på min blogg och sprider ryktet om din blogg bland andra bloggar och mina vänner? :3

Svar:

Hej Frida!
Gud vad kul att du gillar min blogg så mycket, det gör det alltid roligare att blogga när man läser en kommentar som denna. Självklart får du sprida ryktet. :) 


MVH Vizoo

Kommentarer
Postat av: frida

YEY! tack så hemskt mycket! för en blogg som denna ska ju inte ligga i mörkret ;)

2011-07-17 @ 13:38:44
URL: http://blubbeb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0