Läser just nu... "Honto Yajuu"




Heeeeeeej igen!!!

Just nu läser jag "Honto Yajuu" skriven av Yamamoto Kotetsuko. En gullig Yaoi-manga som verkligen låter oss läsare få lära känna karaktärerna. Älskar detta kärlekspar och längtar att få läsa mer om dom när nästa kapitel kommer ut. Ett måste att läsa för alla Yaoi-älskare!

Handling:
  

Ueda Tomoharu är polis och en dag möter han ganstern Gotouda Aki. Aki säger att han blev kär i Ueda vid första ögonkastet, men hur länge kan denna förbjudna kärlek vara när det är meningen att de ska vara varandras fiender?

Klicka HÄR för att börja läsa serien.





MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Dessi

Wah! Måste läsa! :o Haha, lade precis till den i min "Plan to read"-lista!

2011-07-14 @ 10:18:59
URL: http://dessiek.blogg.se/
Postat av: Nt

Jag har ett tips om en manga du kan läsa :) Absolute Boyfiend av Yuu Watase :)

2011-07-14 @ 15:49:11
Postat av: frida

Hmm jag ska nogg läsa den verkar bra! :) Jag planerar också att läsa absolute boyfriend

2011-07-17 @ 23:10:40
URL: http://blubbeb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0