"Junjou Mistake" Manga Recension Nr.66



Titel: Junjou Mistake
Författare & Artist: Nakamura Shungiku
Kapitel: 6 Stycken
Kategori: Shounen Ai/Yaoi (Manlig Kärlek), Drama, Romantik
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 5 av 5 Stjärnor

Handling:

Isaka är hemligt kär i Asahina, sin barndomsvän och sekreterare. Tyvärr verkar Asahina vara mer intresserad av Isakas pappa, ett faktum som städigt jagar honom och sliter hans hjärta itur. Hur länge kan Isaka stå ut?

Min Recension: 

Jag har alltid varit ett stort fan av den här författarens verk sedan jag först läste "Junjou Romantica" för länge sedan. Den här mangan handlar om andra karaktärer ifrån samma serie. För alla Yaoi-älskar måste man åtminstone läsa ett utav den här författarens verk! Man blir inte besviken och den här mangan är bara ännu ett bevis på att den här författaren är ett geni när det gäller att skriva inom den här kategorin.

* (Om du är intresserad av att läsa min Anime-Recension om Junjou Romantica, Klicka HÄR.)      











MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Dessi

Åh, älskade junjou <3

2011-07-20 @ 15:57:00
URL: http://dessiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0