"Tonari no Shugoshin" Manga Recention Nr.29



Titel: Tonari no Shugoshin
Författare & Artist: Shimaki Ako
Kapitel: 8 Stycken
Kategori: Komedi, Drama, Fantasy, Romantik, School Life, Shojo, Övernaturligt
Länk: KLicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Rio bor ensam med sin lillebror och anser att det är värdelöst att förlita sig på andra. Därför tar hon hand om allting själv, men det är ett mycket svårt jobb som nästan tar död på henne. En dag köper hon ett kort av en konstig anledning som hon inte kan förstå. Detta kort är magisk och snart för den med sig en dröm om en stilig ung man vid namn Sir Lancelot som lovar att beskydda henne för varje pris. Men är detta verkligen en dröm?

Min Recention: 

Jag gillade den här serien, men jag tyckte ändå att någonting fattades. Jag är inte riktigt säker på vad, men jag skulle chansa på att det har någonting med "Den röda tråden" att göra. Kanske var serien lite föresägbar i vissa delar, men trots det tycker jag ändå att den är värd att läsa om man tycker om drömprinsar som kysser ens hand.    




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0