Svar till Anonym

Tjena!!!!

Tycker det är så roligt när folk kommenterar, så tänkte svara på de få fråger jag hitills fått.


Fråga 1:

Hej vilka fina bilder :) jag undrar om du kan svara på vart du har hittat bilderna? :)

Alla bilder jag har lagt upp har jag hittat genom min älskade sökmotor google, det är lite svårt att säga exakt vilken sida jag har hittat varje bild på eftersom det är så många jag har lagt upp.

Fråga 2:


Hej vilken fin blogg du har! nu är jag lite petig här och vill påpeka att bilden längst ner föreställer faktiskt en karaktär som är 16/17 år gammal i serien kanon 2006! den är jättebra den borde du se om du gillar kärleks förhållanden och sorgliga berättelser! :)


Vad det gäller den sista "Barn" manga bilden jag lade upp för ett tag sen så har du helt rätt. Hade helt glömt bort att hon egentligen var 16 år gammal eftersom det var ett tag sen jag såg den serien. Kanske borde se om den och färska upp minnet lite, håller med dig om att det är en super bra serie.

Tack så mycket för era/dina fråger. Ställ gärna fler, jag svarar gärna!



MVH Vizoo
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0