"SOLD OUT!" Manga Recention Nr.26



Titel: SOLD OUT!
Författare & Artist: Kenjo Sakura
Kapitel: 6 Stycken
Kategori: Komedi, Romantik, Shojo
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor


Handling:

Ina vill träffa en normal pojkvän, så hon frågar sin vän om hjälp. Först går dom och shoppar nya kläder i den nya affären "Se Rejour". Där blir Ina kär i affärens Manager vid första ögonkastet och förklarar genast sin kärlek till honom. I hopp om att få lära känna honom bättre börjar hon jobba i affären, men hans hjärta skulle inte bli så lätt att vinna som hon först hade trott...

Min Recention:

Den här mangan läste jag mitt i natten igår när jag inte kunde sova. Ett perfekt sätt att få tiden att gå snabbare. Gillar karaktärerna och kunde inte sluta skratta åt Inas alla misstag. Lite kort, men totalt värd att läsa när man inte har någonting annat för sig att göra.


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0