"Katakoi no Tsuki" Manga Recention Nr.30



Titel: Katakoi no Tsuki
Författare & Artist: Mitsuki Kako
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, Shojo, Slice of Life
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor


Handling:

Kurumi gillar Shouta, men snart inser hon att han är kär i en annan, men inte vem som helst utan deras gemansamma vän Miyako. Miyako som redan har en pojkvän, men inte någon utav den bästa sorten. Chiaki är också med i gänget och vem gillar han om inte... Hänger ni med? Hur kommer det sluta med dessa blandade känslor?

Min Recention: 

Jag får ofta ont i magen av för många kärlekstrianglar och sånt, men visst är det spännade när man inte vet vem som ska får vem. Nu listade jag ut slutet ändå rätt snabbt, men det fanns trots allt också stunder då jag tvekade och hade blandade känslor. Jag kunde inte bestämma mig om jag tyckte att de skulle få varandra eller inte, men jag blev fortfarande väldigt nöjd med slutet.   


MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0