"Momoiro Renka" Manga Recention Nr.42




Titel: Momoiro Renka
Författare & Artist: Mitsuha Yuu
Kapitel: 4 Stycken
Kategori: Drama, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Sakura ber under ett körsbärsträd bredvid skolan att få träffa den rätta, då dyker plötsligt en kille upp ifrån ingenstans. Hon tror att hennes önskan har gått i uppfyllelse, men att bli kär i skolans mest populäraste kille är ingen lätt match. Speciellt inte när han redan har en fästmö som har bestämt sig för att tvinga Sakura sluta skolan. Kommer Sakura att ge upp, eller slå tillbaka?


Min Recention: 

Supergullig serie är detta, dock är den lite för kort vilket är ett minus. Önskar att jag kunde fått se mer av detta söta par tillsammans, men vad gör man. Trots det tycker jag att den är värd att läsas utav alla, så läs den!     


MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0