"Desire" Manga Recention Nr.39



Titel: Desire
Författare: Kazumi Maki
Artist: Honami Yukine
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: School Life, Shounen Ai/Yaoi (Manlig Kärlek)
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien.
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Toru är en blyg kille som har blivit kär i sin bästa kompis Ryoji, den mest populäraste killen i skolan. Framför Ryoji gömmer Toru sina känslor och försöker istället acceptera att hans dröm troligtvis aldrig kommer att bli uppfylld, men en dag erkänner Ryoji plötsligt att han känner sig dragen till Toru och vill ha sex med honom! Är detta endast nyfikenhet ifrån Ryojis sida, eller har han verkligen lika starka kännslor för Toru som han har för honom?


Min Recention: 

Jag gillar den här mangan, men den är fortfarande inte en utav mina favoriter. Den får ett "Okej" av mig i betyg, lite vardagsmat som man kan äta när man har lite tråkigt. 
 

MVH Vizoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0