Update - Varför seg update?

Heej alla läsare!!!

Jag vet att jag inte har hunnit skriva några inlägg under den senaste veckan och vill bara förklara att detta beror på grund av jobb. Har det väldigt stressigt just nu, speciellt nu när julen närmar sig. Vill bara inte oroa er i onödan för jag har inte glömt bort er! För er som är nyfikna kommer jag tillbaka så fort jag får min lediga vecka efter nyår. Då får jag äntligen andas ut och läsa allas kommentarer ordentligt och förhoppningsvis återgår bloggen till sitt normala tempo. Ett tips för er otåliga är att läsa igenom bloggens Arkiv, jag har ju skrivit många inlägg under året. :) 

Nu måste jag tyvärr rusa, men vi syns som sagt efter nyår!

God Jul & Gott nytt år så länge!  MVH Vizoo <3  


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig vizoo!! <3 kom tillbaka snart ^^ <3

2011-12-31 @ 15:38:43
Postat av: Allania

Hej!! Älskar din blogg:P xD

2012-01-03 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0