Svar på fråga...

Fråga: Anonym om Svar på fråga...:

hejhej ^^ jag behöver lite tips om någon gullig anime! den ska gärna innehålla lite romantik och kanske lite drama. . .och nu när det är vinter så kanske det klan ha någoning med det och göra :D har du några tips? du kanske kan ge flera tips i fall det skulle vara så att man redan har sett den ^^

Ps. äääälskaar din blogg!

Svar:

Moshi! Moshi!

Du har frågat rätt person, jag känner till de flesta animeserier så här kommer en kort lista på några få romantiska serier. Om du vill ha fler tips kan du klicka HÄR för att läsa igenom fler av mina favorit serier.

Okej, här kommer listan på några gulliga serier. Animeserierna utspelar sig vid vissa tillfällen under julen, det är lite svårt att hitta en serie som enbart har en handling runt julen. Serierna har mycket romantik och är stor underhållning helt enkelt. Jag tror inte du kommer att bli besviken!

5 Snabbtips: Romantik, Drama, Komedi, m.m.  

* Ef a tale of memories, Klicka HÄR för att läsa mer om anime!  

* Toradora!, Klicka HÄR för att läsa mer om anime!

* Itazura Na Kiss, Klicka HÄR för att läsa mer om anime!

* Cardcapture Sakura, Klicka HÄR för att läsa mer om anime!

* Lovely Complex, Klicka HÄR för att läsa mer om anime!


Hoppas du gillar någon utav serierna jag tipsade om, Tack för din fråga!

MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt att jag är kräsen men jag har redan sett alla dom XD hehe några andra tips?? :D

förlåt att jag är jobbig -.-



kram <3

2011-12-04 @ 13:32:52
Postat av: Sunny

Jättefin blogg! :D

2011-12-04 @ 13:48:06
URL: http://sunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0