Svar på Fråga...

Fråga: Mickis ^^  om Japan-glish!:
Hej! :) Jag funderar på att skaffa blogg, och jag undrar om du har några bra tipps om hur man ska göra typ och vad man ska tänka på när man skaffar en blogg :D Kram kram <3


Svar:

Hm... Bra fråga. Ja mitt tips är att du först bestämmer dig för vad du vill blogga om. Det är alltid roligare att läsa en blogg som har ett huvudtema, tillexempel mode, resor, privatliv, japan, manga, m.m.

Vad mer ska man tänka på? Ja allt beror på vad du har för mål med bloggen. Skriver du blogg för att bli känd, för att det är parktiskt eller bara för att det helt enkelt är kul? Själv skriver jag både för att det är kul och praktiskt. Jag har mycket mer koll på vilka serier jag har läst eller inte numera. När du vet dina mål med bloggandet, blir det mycket roligare att blogga.

Om du undrar över hur man gör en snygg blogg design kan jag tipsa om den HÄR webbsidan!    


Hoppas att jag kunde vara till hjälp.

MVH Vizoo 

Kommentarer
Postat av: Mickis ^^

Nu har jag skaffat en blogg :D dock har jag lite svårt att ändra min header xP

Kraaam ^^

2011-08-30 @ 16:52:48
URL: http://nekomimicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0