Läser just nu... "Shibariya Komachi"




Heeej alla glada läsare!

Snart är det skoldags igen för de flesta, hoppas ni får en bra hösttermin för nu är sommaren snart slut. Just nu läser jag serien "Shibariya Komachi" som är skriven av Takeuchi Mick. Har en spännande handling och jag ser fram emot att få se hur karaktärerna kommer att utveckla sig i de kommande kapitlerna. (En påminnelse bara att det här är en pågående serie som inte har blivit avslutad än.)


Handling:

Chiko är en tjej som kan se människors "röda trådar", tråden som binder en till sin själsfrände. Med sin kraft hjälper hon sina klasskamrater med kärleken, i utbyte mot pengar såklart! En dag går hon in i ett mystiks rum och blir plötsligt intrasslad i ett nät av vita trådar. I nästa ögonblick har hennes kropp krymt till barnstorlek!!! Hur kan hon få sin vanliga kropp tillbaka? Och vad är det för magi hon har snubblat över?

Klicka HÄR för att läsa serien.

Shibariya Komachi Vol.01 Ch.001 at MangaFox.com



MVH Vizoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej! jag undrar om du skulle kunna göra en lista på dom typ tio bästa shojo mangorna? jag har slut och behöver få lite tips! ^^



älskar din blogg, kram! :)

2011-08-17 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0