"Venus ni Arazu" Manga Recention Nr.52




Titel: Venus ni Arazu
Författare & Artist: Yoshihara Yuki
Kapitel: 7 Stycken
Kategori: Komedi, Josei, Romantik, Smut
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Misyoshi Yoshiko jobbar som modell, men en dag får hon sparken på grund av en konstnär som inte kan hålla händerna i styr. Nu är hon arbetslös och kommer snart inte kunna betala hyran, då dyker mannan som ligger bakom alla hennes problem plötsligt upp! Han vill anställa henne igen och betalar vilket pris som helst. Hur kan hon säga nej till ett sådant erbjudande?


Min Recention: 

Underhållande, men på låg nivå. Jag vet inte riktigt varför, men ibland kändes det som att tempot var för långsamt. Den "röda tråden" höll helt enkelt inte måttet för att passa min smak. Dock tycker jag att den åtminstone är värd ett försök. 


   




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0