"Vampire Crisis" Manga Recention Nr.55




Titel: Vampire Crisis
Författare & Artist: Ibuki Kaede
Kapitel: 5 Stycken
Kategori: Komedi, Fantasy, Könbyte, Romantik, Shoujo, Smut, Övernaturligt
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 2 av 5 Stjärnor


Handling:

Hisoka vill hämnas på sin elaka ex-pojkvän och framkallar därför vampyren Reinford till sin hjälp. Enligt den magiska boken skulle denna formel uppfylla vilken önskning som helst, men hon fick en vampyr istället? Snart visar det sig att Reinford har magin för att kunna uppfylla en av hennes önskningar, men endast om hon låter honom få dricka av hennes blod!


Min Recention:

Jag gillade början av serien, men den innehöll endast två kapitel. Resten av volymen består av olika ONE-SHOTS, jag vill ju läsa mer om Hisoka och Reinford!  






Vampire Crisis 2 - Page 6




Kommentarer
Postat av: anna

Va menas med "one-shots" ? o.o'

2011-04-16 @ 19:41:31
URL: http://auua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0