"Rumoured Girlfriend" Manga Recention Nr.57



Titel: Rumoured Girlfriend
Författare & Artist: Yamashiro Tonami
Kapitel: ONE-SHOT
Kategori: Komedi, ONE-SHOT, Romantik, School Life, Shoujo
Länk: Klicka HÄR för att läsa
Mitt Betyg: 3 av 5 Stjärnor


Handling:

Endou Tsukasa har nyss flyttat till en ny stad efter att hennes pappa har dött, men tack vare hennes "mördarblick" har hon mycket svårt att skaffa några kompisar. Snart upptäcker hon att skolans prins bor granne med henne, men han har en hemlighet som hon råkade snubbla över och nu är hon dömd att jobba som hans slav...!


Min Recention:

Det här är absolut en utav de bättre ONE-SHOT serierna jag har läst på länge, men på senaste tiden så har jag varit lite snål med att sätta höga betyg. Det är bra handling, bra karaktärer, men som vanligt kräver min smak en lägre historia trots det faktumet att denna manga är en ONE-SHOT.  




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0