"Kiss no Mukou" Manga Recention Nr.53




Titel: Kiss no Mukou
Författare & Artist: Kujou Aoi
Kapitel: 6 Stycken
Kategori: School Life, Shounen Ai/Yaoi (Manlig Kärlek), Slice of Life
Länk: Klicka HÄR för att läsa serien
Mitt Betyg: 4 av 5 Stjärnor


Handling:

Kirio, Shirou och Eita har alltid varit barndomsvänner, men Kirio har också lika länge varit hemligt kär i Eita. När Eita får en flickvän blir Kirio förtvivlad, men vid hans sida finns Shirou som tröst. Plötsligt säger Shirou att han är kär i honom! Sedan dess har Kirio sett honom genom nya ögon...


Min Recention: 

Älskar den här manga, finns även några små ONE-SHOTS i denna volym som jag älskar lika mycket. Önskar dock att man kunnde ha fått lite fler kapitel tillsammans med alla underbara karaktärer. Ibland kändes tiden lite för kort helt enkelt och det blev ett minus från min sida. Ett måste att läsa dock för alla Yaoi-fans!   


 



 




MVH Vizoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0