Välkommen till bloggen för dom som är galna i manga!!!

Heeej!!! Välkommen!!!

På den här bloggen kan du läsa mina olika recentioner för manga och anime. Du kommer också kunna läsa lite fakta om olika författare som skriver manga, m.m. Om du har några frågor eller önskemål är det bara att lämna en kommentar. 

Vem är jag då?

Ni kan kalla mig "Vizoo". Är en tjej på 18 år som älskar manga och anime. Min dröm är att bli författare, men man ska väl inte ropa "Hej!" fören man har kommit över bäcken. Bor i Stockholm, Svergie. Och min drömresa är att såklart få åka till Japan! Älskar den japanska kulturen och försöker att lära mig japanska på egen hand, men nu när man går sista året på gymnasiet har man mycket annat att göra också.
    

Hoppas att du/ni tittar förbi igen!

MVH/ Vizoo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0